Paradoxi's Blog

Преди да се родя

Posted by Левена Филчева на 03.02.2009

Уютен е околоплодният ми свят –
прозрачно розов, тих и топъл;
бълбукат дните, нощите искрят,
тупти над мене нещо като господ.
Не ме вълнуват дъждове и бури.
Понякога се плаша от вълнения,
ала търкулна ли се в някой ъгъл,
предпазвам другите от себе си.
За времето не мисля – нямам време.
Като зеница пазя пъпната си връв,
но за да живея, трябва да я срежа
(а така ми е уютно, топло, кръгло).
И нека ножът е добре наострен.
Навярно ще боли, но ще вървя.
Животът винаги е смъртоносен.
Но е живот. И затова ще се родя.

2 Коментари to “Преди да се родя”

  1. Yana said

    А това е любимо на П. (и на мен, де)… „тупти над мене нещо като Господ“ ми е нещо като мантра 🙂

  2. paradoxi said

    Специално поздрави на П. И много целувки за вас двечките. 🙂

Вашият коментар

 
