Paradoxi's Blog

Знаеш ли, че

Posted by Левена Филчева на 27.04.2009

13 дни, 16 часа, 42 минути
е дължината на брадата ми.
Чувал съм, че някъде
това е знакът за тъга
по мъртвите.
Не съм се бръснал не защото
тъгувам по душата си
(когато те видях се разболя,
умря след твойто тръгване),
а защото всеки паднал косъм
ще е ритната подпора,
вик, заседнал между зъбите,
щипеща сълза на голо,
защото след една минута
заровете ще са хвърлени
и сборът на числата им
ще е различен от 42
и отговорът няма да е същият
след голобрадото ми съмване
без теб.

2 Коментари to “Знаеш ли, че”

  1. Катя Начева said

    Знаеш ли, че не знам отговора… още по-малко същият. Но този стих е много в мен. Дотолкова, че всеки път, когато някой ми каже:Знаеш ли, че…“ се озръщам за ролетка, за да му премеря брадата. … И това не е шега. Истина е.

    Благодаря ти, че го има!

  2. Е, поне знаем въпроса. Което понякога е повече, дори и от 42. 🙂

    п.п. Честит празник, съкровище! 🙂

Вашият коментар

 
