Paradoxi's Blog

Чудесата на съвременната медицина

Posted by Левена Филчева на 11.06.2009

Разговарях с най-добрия пластичен хирург, д-р Временен.
Оптимизмът ми има спешна нужда от силикон.
Провиснал е един такъв, унил, набръчкан.
Не е наложително, но добре би се отразила и лека протетика
на усмивката ми –
твърде е широка спрямо пропорциите на ежедневието.
Ще подложа на ринопластика и надеждите.
Много са големи, профилът им – прекалено римски,
пък и не виждам по-далеч от тях.
Докторът ми предложи и липосукция на спомените.
Ще се съглася – наистина надебеляха доста напоследък.
Още се двоумя дали да махна онова ребро.
Без него смисълът щял да изглежда по-тънък, кръшен и ефирен.
А на мечтите ми само фитнес помагал – при такова количество
съвременната хирургия била безсилна.
Да. Предложи ми пълна промяна.
Само не знам как ще се справя с липсата на онова
чисто, тихо, непоклатимо чувство, че
съм истинска.

5 Коментари to “Чудесата на съвременната медицина”

  1. …!!!
    (Само това мога – да възкликна!)

  2. Знаете ли колко ме зарадвахте, Графе? 🙂

    Благодаря Ви.

  3. гравитон said

    Радвам се, че наистина си истинска !

  4. Аз също. 🙂 Здравей, гравитон! 😉

  5. Сико said

    Една чудесна статия! Браво!

Вашият коментар

 
